דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום תדמית - להקרין על התדמית שלך את האור שתמיד רצית 

מאת    [ 08/07/2018 ]

מילים במאמר: 688   [ נצפה 2060 פעמים ]

מי זקוק בדרך כלל לתמונות תדמית? למה צילומי תדמית לא חייבים להיות משעממים? ומהם הטיפים הרלוונטיים ביותר עבור צילום פורטרט תדמיתי?

אם יש לך תפקיד בכיר בחברה מכובדת, אם פתחת עסק חדש או פצחת בקריירה חדשה, אם יש לך מיזם חדש, כנראה שיש לך צורך בצילום איכותי. בעידן שבו תמונה אחת שווה אלף מילים וברשתות החברתיות תמונה אחת קובעת אם נתקבל או לא, אם נקבל לייק או לא, תמונה איכותית היא כרטיס הביקור שלך המהווה את המפגש הראשוני עם לקוח פוטנציאלי. כידוע, אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני ולכן, צילום תדמית יעשה עבורך את העבודה ויראה אותך באור הרצוי.

להלן כמה טיפים הקשורים ביצירת התדמית הנכונה:

טיפ ראשון: הרושם הראשוני שלך ילווה אותך גם בעתיד

אם יש לך עסק חדש, או אולי יש לך תפקיד בכיר בחברה מכובדת, אם פתחת דף עסקי בפייסבוק או בלינקדאין, אם יש לך צורך בתמונה לפרופיל עסקי מכובד, תמונה אחת חייבת לעשות רושם על אנשים רבים ולכן יש צורך בצילום מקצועי. תדמית נכונה יכולה לפתוח לך דלתות רבות ולכן אין להקל בה ראש - אז זה הזמן להיות במיטבך ולהציג מראה התואם את הציפיות של קהל היעד שלך, לצד רושם מקצועי ונעים.

טיפ שני: לצאת מהקופסה – ולעשות זאת בחכמה

לצד הצורך לשדר הצלחה, ישנם מקרים שבהם מותר בהחלט להראות צדדים קצת פחות מעונבים בך ועדיין לשדר מקצועיות ורשמיות. רושם תדמיתי לא חייב להיות משעמם. אפשר לשדר רצינות ומקצועיות גם כשמצטלמים בלוקיישנים מגניבים וכשמחייכים. במקרים ספציפיים, רוח שטות קלה אף תציג צד נוסף באישיות שלך ותסייע לך בקבלת תפקיד חדש.

טיפ שלישי: התדמית שלך צריכה לסייע לך למכור

אם המקצוע שלך הוא ראיית חשבון, עריכת דין, עיצוב או אומנות, אם יש לך עסק עצמאי וגם אם האישיות שלך היא הכלי החשוב ביותר לצורך המכירה - יש לך צורך ביצירת תדמית.

בעידן בו אין צורך בפגישה פנים אל פנים, יש חשיבות רבה ליצור את התדמית הנכונה, שפעמים רבות עושה את ההבדל בין רווח והפסד ובהקשר זה, תמונת תדמית טובה שלך תגרום לאנשים לרצות לעשות אתך ביזנס. ולכן, מומלץ ליצור צילום תדמיתי מקצועי, שיציג לקונים הפוטנציאליים שלך את הצדדים הטובים שלך ויעורר בהם סקרנות.

טיפ רביעי: פורטרט תדמיתי יוציא את היתרונות שלך לאור

צילום פורטרט זהו תיעוד של הדיוקן, הכולל צילום שליש הגוף העליון שלך, מצולם באופן מקצועי ומאפשר לך להציג את עצמך באור מחמיא המתאים לצרכים שלך. צילום פורטרט מקצועי, יוביל אותך לתוצרים מעולים בין אם מדובר על קידום עצמי לצורך עבודה כלשהיא או לצורך שמירה של רגע קסום בחיים שלך או של בני המשפחה שלך. צילום פורטרט יבליט צד רצוי באישיות שלך באמצעות שיטות צילום טכניות וכמובן עריכה איכותית לאחר סיום סדרת הצילומים.

טיפ חמישי: אפשר גם ליצור תדמית חדשה

במיוחד כאשר מדובר על סלבריטיז שיש להם כבר תדמית מסוימת, עדשת המצלמה יכולה לחבר את המצולם שמאחוריה אל עצמו כמו שמעולם לא התחבר קודם לכן.

רגעי הצילום המיוחדים מעניקים עוצמה לכל מצולם ושמים אותו במרכז, עובדה היוצרת חיבור עמוק בין הגוף לנפש והופכת את המצלמה לכלי טיפולי של ממש. תמונה אחת יכולה לכלוא אינספור רגשות ולהקפיא אותן לרגע אחד בזמן. הצילום יוצר קשר מיוחד, לא מילולי אבל מוחשי ביותר בין הצלם למצולם וכל תמונה הופכת לסיפור. צילום אחרי צילום, התמונות פותחות אותך אל עצמך וחושפות שכבה אחר שכבה של רגשות בעוצמות משתנות. בסוף התהליך, מסייעות התמונות לראות את היופי שבך ולהעלות את הביטחון שלך בעצמך.

כל צילום הוא ייחודי ממש כמוך, לכל צילום משמעות אחרת שאפשר להביט בה ולהבין דברים שאולי לא הבנת קודם. פוטותרפיה הוא מתנה גדולה שכל מצולם יכול להעניק לעצמו כדי להתחבר אל עצמו בצורה הטובה ביותר. ואז, ניתן ליצור תדמית חדשה, שתואמת יותר את השאיפות הייצוגיות של כל אדם.

לסיכום - התדמית הנכונה שתסגור לך את העסקה

תמונת תדמית מקצועית יכולה למכור יותר טוב מכל שיחה. בעולם בו הנראות חשובה יותר מהכל, תמונה מקצועית תעשה את ההבדל בין יצירת עסקה טובה לבין כישלון. מוח האדם קולט תמונות טוב יותר מטקסטים ולכן, ארבע שניות מספיקות לרוב על מנת להחליט אם הלקוח הפוטנציאלי שלך ימשיך אתך הלאה לעבר עסקת החלומות או שאולי הוא יבחר לוותר. בעידן בו יותר ויותר אנשים עושים עסקים באינטרנט ללא פגישה כלל, צילום תדמית שיבליט את הצדדים הרצויים ויציג אותך בצורה איכותית באמצעות תמונה אחת בלבד, יכולה להיות משמעותית ביותר עבורך.

לחוויית צילום בלתי נשכחת צרו קשר עם הצלמת ויקטוריה מנשירוב. 
גלשו אתר www.victoriamanashirov.com או התקשרו 052-5226830




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב